Four 4 InLIGHT !

Four  4  InLIGHT !

Bine ai venit!

Bine ai venit!

CONSULTATII INDIVIDUALE

Luminita Eugenia Baltaretu
Consiliere pentru dezvoltarea personala
CONSULTATII DISPONIBILE:

1. Consultatie globala
Identificarea rapida a cauzelor unei probleme prin descoperirea ranilor care sunt activate de aceste probleme si alfarea directiilor de urmat pentru transformarea acestei situatii.
2. Decodaj al unei afectiuni sau al unei boli
Corpul fizic este oglinda lumii noastre emotionale si mentale. El incearca sa ne atraga atentia prin boli si afectiuni.
3. Abandon
Metoda unica si inedita care permite eliberarea si transformarea tensiunilor emotionale, mentale sau fizice.Veti descoperi utilitatea inconstienta a bolilor si mesajele pe care le contin fara sa fie nevoie sa recurgeti la analize si intelect
4. Dialog interior
Metoda concreta si practica ce permite contactarea si transformarea credintelor tenace care va mentin in aceleasi scenarii nesatisfacatoare si care va impiedica sa obtineti ceea ce va doriti.
5. Regresie constienta
Relaxare profunda dirijata avand ca scop descoperirea ratiunii dumneavoastra de a exista , scopul reincarnarii din aceasta viata si motivul pentru care v-ati ales parintii.

Program de lucru: luni- vineri orele 11,00- 19,00
Cabinet - InLIGHT CLUB - Strada Paraschiva Gherghel nr 14, sector. Cost 50 Ron/ consultatie.
Luminita Eugenia Baltaretu este primul practician certificat din Romania, format la cea mai mare scoala de dezvoltare personala din Quebec-Canada - “Asculta-ti corpul”. www.ecoutetoncorps.com

CONSULTATII INDIVIDUALE

Daniela Eugenia Oncioiu

Psihoterapeut cu formare in hipnoza clinica, relaxare si terapie ericksoniana, pregatire continua in Gestal terapie, in hipnoanaliza si terapie cognitiv comportamentala.

Pentru programari consultatii si informatii puteti sa ma contactati la 0722 575 136, sau adresa de e-mail danaoncioiu@yahoo.com .

Pentru parinti: seminarii adresate intelegerii sentimentelor, nevoilor, emotiilor, dorintelor copiiilor. Cum le ascultam, cum raspundem la ele, cum le vorbim copiiilor ca ei sa ne asculte. Despre complexul lui Oedip si Electra, despre joc, despre masturbarea la copil. Veti descoperi lucruri simple si frumoase, vom impartasi experiente, ganduri, temeri. Toate acestea intr-un limbaj foarte usor de inteles si usor de aplicat.

Pentru inscrieri si informatii la tel.0722 575 136 sau e-mail danaoncioiu@yahoo.com.

DANIELA IVANOV

-Am vrut de mica sa fiu jurnalista sau doctorita. La medicina n-am intrat si am ajuns la chimie. Dupa ’90, primul vis s-a implinit: am devenit jurnalista si timp de 10 ani am facut radio (Romantic FM), televiziune (ANTENA 1) si presa scrisa (Elle, Tabu, Psihologia azi, 2000 PLUS, Eve, Good Food, etc). In preajma anului 2000 am decis sa-mi completez studiile urmand cursurile postuniversitare la SNSPA, comunicare si relatii publice, acesta fiind contextul in care am abordat pentru prima oara notiunile teoretice legate de imagine si de comunicare. Prin 2002, pe fondul unor intamplari pesonale care mi-au adus multa suferinta, am inceput sa fiu din ce in ce mai preocupata de dezvoltarea personala, de abordari psihologice precum NLP, Analiza Tranzactionala sau Comunicare Relationla (ESPERE) si am decis sa urmez si Facultatea de Psihologie. Intalnirea mea cu psihosociologul francez Jacques Salome a fost un pilon important pe acest drum al renasterii, al altei deveniri, cea de consultanta in dezvoltarea personala. Astfel, dupa parcurgerea a numeroase etape, am ajuns sa lucrez cu cuvantul si cu oamenii, sa practic o profesie in care cuvantul e folosit in scop terapeutic. Printr-o alchimie personala, jurnalismul si medicina s-au intalnit intr-o formula proprie.

Tot ce am facut in ultimii ani m-a ajutat sa ajung mai aproape de mine insami, sa ma cunosc, sa inteleg ce pot schimba si ce nu, sa gandesc pozitiv, sa am relatii mai bune cu cei din jur, sa am rezultate mai bune, sa ma simt mai implinita. E putin, e mult? Nu stiu, sunt inca pe drum. Vreau ca pe acest drum sa construiesc si profesional si personal. In prezent vreau sa deschid si altora acest drum, asa cum Jacques Salome a facut-o pentru mine.

Experienta personala si cea profesionala mi-au demonstrat ca majoritatea femeilor se confrunta cu acelasi gen de probleme: relatii defectuoase (in familie sau in afara ei, cu sine si cu ceilalti), probleme de comunicare, lipsa iubirii de sine, situatii dificile de viata, etc. Sunt convinsa ca toate ne dorim sa stim sa gestionam cat mai bine problemele si sa traim cat mai multa bucurie in viata noastra. Se poate! Va propun sa participati la un grup de dezvoltare personala.Sa va daruiti doua ore pe sptamana, intr-o seara intre orele 19.00 si 21.00, in care sa ne intalnim si sa vorbim despre problemele noastre de viata. Sa impartasim experiente, sentimente, sa radem, sa plangem si astfel sa ne sprijinim reciproc in intelegerea misterelor vietii! Grupul este format din 10 persoane. Functionarea grupului se bazeaza pe anumite reguli. Pentru detalii si intrebari va astept mesajele pe adresa divagrup09@gmail.com.

0 comentarii

Trimiteți un comentariu